Sayfalar

FİYATLARIMIZI İNSTAGRAM HESABINDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.

16 Mayıs 2014 Cuma

Kutu Boyama

Merhabalar...
Sonunda işlerimi kısmende olsa yoluna koyup bir kaç iş çıkarabildim.Yayınlamak ta ayrı bir zanaat.Hoop  diye olmuyor...Sırasıyla hepsi yayına girecek.
Evet sonunda kutu boyama da ilk adımı attım.
Boyanacaklar arasından seçtiğim , çay kutularım...

Metal kısımlarını çıkardım.Onlarda boyansın istemedim.


Cam kısımlarını maskeleme bandı ile kapattım ki tüm işlemler sonrası bi de boya kazıma derdi olmasın...


3 kat beyaz boya sürdükten sonra dekopaj resmini yapıştırdım.


Kelebek motiflerini çok seviyorum.O figürdeki delgecimle stencıl oluşturup bir kaç baskı yaptım.


Ve vernikledim...


İyice kuruduktan sonra işlem tamam.Hepsi bu kadar...






2 yorum:

  1. Kutular ne kadar hoşmuş,çok da güzel boyamışsınız.Hamilesiniz galiba;Allah sağlık ve sıhhatle kavuştursun sizi. Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Nursel hanım.İnternet üzerinden inceleyip bişeyler yapmaya çalışıyorum.
      Hamileyim evet.Temmuz sonuna kadar ne kadar elişi yapabilirsem yapıcam artık :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...