Sayfalar

FİYATLARIMIZI İNSTAGRAM HESABINDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.

9 Ağustos 2015 Pazar

Temizlikle ilgilenen herkesin dikkatine!!!

Ülkemiz mühendisleri tarafından %100 türk ürünü olan Eti Matik için yazıyorum yazımı...

Ben Ariel deterjanlarından kullanmaktaydım.Artık kullanmama kararı aldım.Ve muadili ürün arayışına geçtim.
Kızıma ait alışveriş sitesinde yer alan ETİ MATİK isimli temizlik ürününü denemeye karar verdik.İyiki almışım.
İç yastık kılıfları çoğunlukla beyaz olur.Pamuğun doldurulduğu kılıf.İşte o kılıf yaz mevsiminde ne yapılırsa yapılsın sarımtrak oluyor.Ve 2-3 yıkamada tamamen beyazlaşıyordu tarafımdan :)
Eti Matik siparişi verdikten sonra ne kadar zorlu çamaşır varsa toparladım.Ürün geldiği gün yıkadım.Sonuç mükemmel inanın.1 de 1 temizlemesi...Şaka gibi...
Renkli beyaz farketmiyor.
Tavsiye ediyorum.En küçük ambalajı 3kg. ve şu dönemde de kampanyası var.
adresini de paylaşıyorum.
İnterenet üzerinden ürün ile ilgili yazı / yorumları inceleyebilirsiniz.
Sizde faydalanın.


*Eti Matik Bor Temizlik Ürünü, otomatik çamaşır makineleri için geliştirilmiş doğal borlu temizlik ürünüdür.

Eti Matik Bor Temizlik Ürünü Özellikleri nelerdir?
·         Doğal Temizlik Ürünü
·         Fosfat içermez
·         Petrol Türevi Katkı Maddeleri içermez
·         Çamaşırı Yumuşatma Özelliği
·         60 °C’de Beyazlarda, 40 °C’de Renklilerde Güçlü Temizleme Performansı
·         İki Performans Bir Arada
·         Renkleri Soldurmadan Temizleme
·         Mantar Oluşumunu Önlediğinden Koku Giderme Özelliği
·         Evsel ve Endüstriyel Lekelerin Temizlenmesinde Etkili
·         Doğal Hammaddeler Nedeniyle İnsan Sağlığı ve Çevre Açısından Güvenilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...